Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 ianuarie 2013

Sarafan tricotat...la vie en rose

    Pentru fetite nu prea am avut ocazia sa tricotez...Am profiatat de aceste fire roz, cu lana 75%, si am impletit un sarafan...moale si placut la atingere. Sper sa fie purtat cu drag la gradinita sau in alta imprejurare.
    L-am tricotat circular, fara cusaturi, cu un model ajurat in partea de jos, de jur imprejur, si pe piept si l-am impodobit cu dungi albe, "valurite" datorita modelului. Este dragut, vesel, practic, comod si calduros in acelasi timp. Mi-l inchipui purtat peste o helanca sau bluzita alba, de o fetita vesela si jucausa...
    Dimensiunile sarafanului sunt: lungime totala 56 cm, latime la umeri 26 cm, circumferinta la piept 58 cm, circumferinta la poale 84 cm.
    Imaginea de ansamblu:


Partea de sus


Detaliu partea de jos:

 Sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu