Totalul afișărilor de pagină

luni, 7 ianuarie 2013

Botosei caldurosi, pentru copii

   
     Dintre numeroasele modele de botosei, l-am lucrat in mod special pe acesta. Imi place acest model pentru ca protejeaza bine piciorul si glezna, avand forma unor ghetute...Prefer sa lucrez botoseii din lana naturala, calduroasa, in combinatie cu un alt fir, acril, bumbac, pentru un plus de rezistenta. Am lucrat acest model atat pentru copii, cat si pentru adulti, iar combinatiile de culori sunt infinite, dupa gustul fiecaruia...
     Asa arata botoseii mei pentru copii...
     Am folosit lana naturala nevopsita, in combinatie cu un fir de bumbac alb, buclat, care le da un aspect "nins"...
     Prima pereche se potriveste la o lungime a talpii de 14-16 cm;

   
       A doua pereche e potrivita pentru o talpa de 18-19 cm.

   
      Va multumesc pentru vizita!
   
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu