Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 ianuarie 2013

Botosei caldurosi...pentru adulti

Se spune ca "frigul te ia de la picioare"...Mai ales iarna, dar si in alte anotimpuri, daca suntem mai "frigurosi",  le protejam de frig atat afara, cat si in casa.
Botoseii mi se par foarte potriviti pentru a fi purtati prin casa, atat pentru copii, dar si pentru adulti.
Dintre numeroasele modele care exista, eu am lucrat doar cateva...
Primul model, am mai spus-o, e preferatul meu...acum in varianta "adulta".






Al doilea model, tot grosi si caldurosi, dar mai putin inalti....


Al treilea model, deasemenea nu prea inalt, dar interesant si frumos prin jocul de culori...


Si, al patrulea model, pe care inca nu l-am lucrat, dar il voi incerca in curand, pana nu se termina iarna...

Sper sa va placa!
Sigur ca mai sunt numeroase alte modele...Despre ele, cu alta ocazie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu